Vedr. del 1 Sødt eksempel I har fundet på. Det kunne osse være lidt skuffende for moster Bodil, at hun har en mindre tydelig plads i Thomas’s bevidsthed end tøjdyret Bodil. Eksemplet kunne måske også give anledning til lidt bekymring for Thomas’s realitetssans. Han går trods alt i børnehave.
Vedr. del 2 Finurlig leg med det æstetiske fænomen ”at skabe sig (selv)”, mens børnehavebarnet udfolder sin betydelige kropsbeherskelse.
Vedr. del 3 Enig med jer i, at det at se børnenes interaktion som at de tager kampe med hinanden, kan være tegn på en cirkulær forståelse af børnenes interaktion.
Vedr. del 4 De to domæner ”produktions” og ”Æstetisk” fremstår tydelige, hvorimod det er lidt svært at se hvilken klarhed ”refleksionsdomænet” bidrager med i rollespillet.
Jeres blog ser super fin ud og det ser ud til at I arbejder meget seriøst mere opgaverne.
Hermed lidt feedback på jeres uge 16 leverance.
SvarSletVedr. del 1
Sødt eksempel I har fundet på. Det kunne osse være lidt skuffende for moster Bodil, at hun har en mindre tydelig plads i Thomas’s bevidsthed end tøjdyret Bodil.
Eksemplet kunne måske også give anledning til lidt bekymring for Thomas’s realitetssans. Han går trods alt i børnehave.
Vedr. del 2
Finurlig leg med det æstetiske fænomen ”at skabe sig (selv)”, mens børnehavebarnet udfolder sin betydelige kropsbeherskelse.
Vedr. del 3
Enig med jer i, at det at se børnenes interaktion som at de tager kampe med hinanden, kan være tegn på en cirkulær forståelse af børnenes interaktion.
Vedr. del 4
De to domæner ”produktions” og ”Æstetisk” fremstår tydelige, hvorimod det er lidt svært at se hvilken klarhed ”refleksionsdomænet” bidrager med i rollespillet.
Jeres blog ser super fin ud og det ser ud til at I arbejder meget seriøst mere opgaverne.
mvh
Torben D